ابزار منو ثابت

بن بست

همه راههای زندگی من / بن بسته

همه کارهای من / بن بسته

همه خواستن های من / بن بسته

همه ساختن های من / بن بسته

همه داشتن های من / بن بسته

همه هدف های من / بن بسته

همه راستی های من / بن بسته

همه درستی های من / بن بسته

همه شوخی های من / بن بسته

همه رفتن های من / بن بسته

همه ساعتهای زندگی من / بن بسته

راه رسیدن من به مردن و قبر / بن بسته



نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت17:55---22 ارديبهشت 1392
خدایا چه کسی تو را در آغوش میگیرد که اینگونه آرامی!!؟
پاسخ: خود خدا ، به همون خدا قسم


وحید
ساعت21:43---18 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگتون خیلی خوبه خوشحال میشم بامن تبادل لینک کنید
عنوان:محشرترین
آدرس:http://mahshartarin.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 21:11 ] [ دلشوره ]

[ ]